Cute Bow Tie Hearts Blinking Blue and Pink Pointer

2014. szeptember 16., kedd

19.Rész

     Megkértem az igazgatót, hogy egy napot igazoljon nekem. Nem azért, mert rosszul voltam, hanem csak egyszerűen azért, mert elterjedt a hír, hogy elájultam. Tudtam, hogy Sárlott és a többiek rögtön faggatni fognak, ahogy elérnek. Nem volt kedvem rájuk. Na meg mesélni sem akartam.
     Kedden folytonosan szólt a csengő. Ádám mindenkit elküldött. Megmondta, hogy most nem akarok beszéli velük. Alexnek pedig a lelkére kötöttem, hogy halott ember, ha el mer árulni nekik valamit. Az egész napomat magányosan töltöttem, a telefonom, egy fülhallgató és egy könyv  társaságában. Eleinte félpercenkét megszólalt a telefonom, de később repülő üzemmódba helyeztem. Már Facebook-ra sem mentem fel, mert ott is elhalmoztak aggódó üzenetekkel és "Jobbulást! :)" postokkal. Kinek van kedve ilyesmire? Engem egyenesen taszítanak az ilyenek.
     Szerdán mentem suliba, de senkihez sem szóltam, csak zenét hallgattam és olvastam. Hiába szálltak meg mint a legyek, akkor sem válaszoltam a kérdéseikre. A rossz kedvem Alexre is kihatott. Mindig is volt valami érzelmi kapcsolat köztünk. Nem tudtunk boldogok lenni, ha a másik szomorú. Ő is csak ült és bámult ki a fejéből. Ez ment akkor is, mikor meghallottam egy hangot, amely ismerős volt, de nem hallottam sokszor. ezzel ellentétben rögtön felismertem. Edu. A szívem nagyot dobbant. Azt hiszem ki is hagyott pár ütemet.
-Valéria!-rögtön felkaptam a fejem és kivettem a fülhallgatót.-Ma kéne tarts órát. Gondolod képes vagy rá?
     Nem szólaltam meg. Meg tudtam volna, de egész nap szótlan voltam. Nem hallathattam a hangom akkor sem. Komolyan nézett rám, majd megszólalt:
-Hánykor lenne jó?-nem válaszoltam-A francba is! Szólalj meg, vagy hívom az apámat.
-Azt ne!-hagyta el a számat-Ötkor. Nálatok. És igen, képes vagyok rá, nem a világ vége volt. Csak egy ájulás.
-Jó,akkor ezt is megbeszéltük-távozott.
     Hallottam, ahogy a lányok összesúgnak, hogy milyen jó pasi. Hallottam Annát, amint azt mondja "már a diri fiát is felszedte a kis ribanc?". És ami legjobban meglepett, hallottam Iván hangját, amint ezt mondja Nándinak: "Igen, neki válaszolj csak. Ő legyen boldog. Szard csak le, hogy a legjobb barátod meghal az aggodalomban. Válaszolj csak a kis "pasidnak".". De még jobban meglepett a saját reakcióm. Távolról hallottam magam, amint ezt ordítom neki: "Milyen legjobb barát? Nem vagy te, csak egy SENKI. Aki hagyja, hogy a mosdóba rohadjak meg, mikor támogatásra lenne szükségem. Hibáztam, mikor megbíztam benned. Mikor megbíztam bármelyikőtökben is. Tudnom kellett volna: nekem sosem voltak igazi barátaim. Logikus kellett volna legyen, hogy most sem lesznek. De én az első emberben megbíztam, aki hozzám szólt. Ő pedig nem a "pasim". Csak őszintén, most már jobban érdekel, mint bármelyikőtök is ebből a teremből. Ő legalább ér valamit: tizes magaviselettel végezhetek. Ez többet ér, mint ti összesen." Újra kirohantam a teremből, de most nem a mosdóba. Most nem is fuldokoltam a könnyeimbe. Csak dühös voltam.
     Az irányt az igazgatói irodába vettem. Elmagyaráztam mindent a dirinek, majd tudván, hogy igazolva lesznek a hiányzott óráim, haza mentem. Nem volt kedvem semmire, így csak hátradőltem az ágyon és a plafont bámultam.
     Fél ötkor elindultam Eduhoz. Tudtam, hogy mivel kezdem az órát és felkészülve lelkileg, hogy most nem ájulhatok el. Benyitottam a szobájába, majd a világ legszebb barna szemeibe nézve, elkezdtem.
-Esküszöm, hogy fél év alatt bepótolod a tavalyi anyagot és megtanulod az idéni, teljes évi anyagot. Cserébe kérek valamit.
-Igen?
-Szüneteken lóghassak veled, meg a haverjaiddal.
-Rendben-felelte.-Egy feltétellel: elmondod, hogy miért. Nem adom tovább.
-Összevesztem az összes barátommal. Nem lóghatok a tesómékkal, mert akkor a volt barátaim szánalmasnak gondolnak majd. Az évfolyamtársaim mind hisztis plázapicsák. Másokat meg nem ismerek innen.
-Jó. Megegyeztünk. Üdv a baráti körömbe. Amúgy meg a tesómat is elemezted...-kezdtem megijedni. El is felejtette, hogy ő is köztük van. A francba!-De tökre igazad volt, szóval nincs semmi bajom vele.
-Akkor, kezdhetem az órát? Hol maradtál el?
-Persze. Öööö.....Kilencedikben. Az első leckénél-röhögte el magát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése