Cute Bow Tie Hearts Blinking Blue and Pink Pointer

2014. október 16., csütörtök

Helyzetjelentés

Tudom, tudom, nem volt rész. Nézzétek el nekem, mert kicsit hosszúra sikeredett a tegnapi alvásom... ma meg nem vagyok szellemileg annyira stabil, hogy új részt írjak, mert bár tegnap azt mondtam, hogy fele megvan, jött egy jobb ötletem, s át kell írjam. Még nem tudom, hogy holnap vagy holnapután lesz rész, de ígérem, hogy legkésőbb holnapután jön. Mellesleg extra hosszú és nagyon eseménydús lesz. Még egyszer bocsánatot kérek tőletek (hű, hogy mostanában mennyiszer kellett kérjek!). Egyébként, peaceandlove, Orosz Anna és Timike, köszönöm, hogy vagytok nekem. Jól esik olvasni/hallani, hogy várjátok a kövi részt, meg tetszik nektek amit csinálok. xoxo IL

4 megjegyzés:

  1. Igazán nincs mit. :) ;) :D örömmel olvasom a történetedet még ha egy kicsit kell rá is várni,az még nem a világ :) ;) :* :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én meg tudod mit olvasok örömmel? A te kommentjeidet! <3 :* Annyira örülök, hogy vannak olyanok a világon, akiket érdekel azt amit csinálok... ez hihetetlenül jó érzés.... :* Végtelenül aranyos vagy! :*** xoxo IL

      Törlés
  2. Semmi baj,majd Irod amikor van ra idod. Hisz az elet nem csak itt jatszodik. :* <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm neked is! Imádni valóak vagytok, ahogy megértetek engem. Tudom, hogy szombatra igértem, de nem volt netem....ma sem lesz rész, csak holnap, mivel khm...a kutyusom............. remélem érted, mir gondolok, mert nem tudnám kimondani, sem leirni. Holnap lesz, még akkor is, ha leszakad az ég! xoxo szeretlek titeket! :* xoxo IL

      Törlés