Cute Bow Tie Hearts Blinking Blue and Pink Pointer

2014. október 31., péntek

32/2.Rész

    A srácok Ivánnak is elmesélték, hogy mennyire, de mennyire fel vagyok pörögve. Nem szóltam közbe, tudtam, hogy igazuk volt. Egyfolytában szökdöstem, majd felvettem Lolát és gyorsan pörögtem vele, ő csak nevetett. Azt hiszem, élvezte, de az is valószínű, hogy rájött milyen őrült vagyok. Már akkor rájött, így mostanában nincs gond, mert azt mondja, hogy a hülyeségeit tőlem tanulta. Hát, nem áll messze az igazságtól.
     Bementünk a tornaterembe, ami nagyon, de nagyon más volt. Mindenütt pókhálók lógtak, ködnek kinéző füst keringett a levegőben és mindenütt rémisztő lények lézengtek. Na meg az a színpad! A suli bandája lépett fel, akik nem voltak semmik. Elragadott a mámor...na, meg az az érzés, hogy ez lesz életem legklasszabb bulija. Csoportban táncoltunk a számokra. Egyszerűen kimondhatatlan volt! Mivel a sulink úgymond "visszamaradott", így egy csomó Green Day meg Ramones szám volt. A kedvencem a She's a rebel lett. Egyszerűen megimádtam azt a számot. Pár óra folyamatos szökdösés után kivonultam egy kis friss levegőt szívni. Ahogy kimentem, sűrű fehér réteget láttam. Hó! Gyorsan váltottam egy sms-t Ivánnal:

     Öt perc múlva kint termett az egész társaságunk. A kis Lola üvöltötte el magát legelőször, hogy "hócsata!", mikor pedig mindenki reagált, egymás után záporoztak a hógolyók. Kicsivel később csatlakoztak hozzánk egy másik társaság tagjai is. Sorban Áron, Dani, Misi, Abigél, Dominika és Tina. Elég jól összehaverkodtunk, így megbeszéltük, hogy esetleg elmehetnénk majd valahova együtt. Ők is szimpatikusnak találtak minket, mert hát ki nem? Még egy rend bulizás után kivonultam Sárlottal és a kicsit fáradt Lolával az öltözőbe. Üres volt, ezáltal pedig alkalmas a beszélgetésre is.
-Hogy megy itt a suli Lola?-érdeklődött Sárlott.
-Elég jól, bár az új bátyám hülye.
-Melyik?-mosolyodtam el.
-Iván, ki más?-kérdőn néztem rá-Ma szünetben odajött hozzám Artúr, erre fel Iván megkérdi, hogy milyen szándékkal jött. Artúr azt mondta, hogy velem akar beszélgetni és jobban megismerni, erre fel Iván megkérdi, hogy miért is akar megismerni. A srác erre benyögte, hogy mert szép vagyok. Iván pedig elküldte, csak úgy!
-Á, szóval ezért vagy itt?
-Igen, azt mondtam, megbocsájtok neki, ha elhoz. Bejött-mosolyodott el ravaszul.
     Igen, ne becsüld le az ellenségeidet, de egy hat éves, tündéri kislányt se! Ez alapszabály! Amit Ádám elég hamar megtanult velem.
-S hogy néz ki a fiú? Tetszik neked?
-Hát...Talán. Barna haj, szürke szem. Meg olyan kis aranyos.
-Basszus-röhögött Sárlott-Lola belezúgott Merlin öccsébe!
-Mi-kérdeztük egyszerre tőle.
-Hát a leírás pontosan találhatna Merlinre is. Amúgy meg ki ad manapság olyan nevet e gyerekének, hogy Artúr? Csak Merlin szülei.
-Na, ez kész! Itt mindenki csapaton belül lesz szerelmes?
-Ezt meg hogy érted?-kérdezte Sárlott-Csak nem?-lefagytam-Komolyan? Jújj be jó! Valéria + Iván!!!
-Ezt most hagyod abba-szóltam rá, mire leállt.
     Lola csak kuncogott. Ő tudott mindent. Miután lenyugtattam Sárlottot, kimentem az udvarra, s néztem, ahogy a hullott. Mindig is szerettem a havat, de most a hülye havazás előhozta belőlem a romantikus érzéseket. A dög vinné el! Nándi jött ki. Megtalált.
-Minden rendben?
-Nem, semmi sincs rendben! Hülye érzelmek!-bukott ki belőlem.
-Iván?-tehát tudja..bólintottam-Ne parázz nincs gáz.
-Se víz, se villany-röhögtem el magam.
-Szereted? Igazán?-egy gyatra igennel válaszoltam-Mond el neki!
-Oké!-kaptam hirtelen bátorságra.
-Egy kérdés: lenne esélyem Sárlottnál?
-Próbáld meg!-nem válaszoltam konkrétan, mert a titok az titok, de örültem nekik.
    Visszamentem a terembe, ahol egy lassú szám ment. A párok közt nyújtogattam a nyakam, remélve, hogy kiveszem Iván alakját a tömegben. Megláttam. Minden lelassult, mint egy béna tinifilmben. Iván táncolt. ANNÁVAL!!! A tánc végén pedig konkrétan láttam. Ezt nem lehet kimagyarázni. Az ajkak, melyek pár héttel azelőtt az enyémeket csókolták, most az Annáéra tapadtak. Ha legalább lehetne azt mondani, hogy Anna csókolta meg! De nem. Konkrétan láttam, hogy Iván hajolt közelebb. Nyuvasztónak éreztem a tömeget. A könnyeim szaporán folytak. Egyetlen gondolat járt a fejemben: KI KELL JUTNOM INNEN!!!!

Drágáim, most nem érzem magam képesnek, hogy összehozzak egy új részt, így a befejezés csak holnap jön. Remélem tetszett a rész! xoxo IL

7 megjegyzés:

  1. Húúú ez nagyon szupi lett nekem nagyon tetszett :) :* ;) :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi nagyon szépen! Hihetetlenül jól esnek a kommentjeid! Millio puszi :********************* :3 :D :) xoxo IL

      Törlés
  2. Jujj de vagany! Varom a kovit! :))) :*** <3

    VálaszTörlés
  3. Mikor Jon a kovi? Marmint nem akarlak stresszelni csak ugy kerdem

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nemsokára jön. Tényleg bocsi, oltári nagy csúszást iktattam be, de nem szerepelt a terveim közt. Vasárnapig kint lesz, de tényleg... xoxo IL

      Törlés